30 december

Snart nyår! Kan ju inte säga att jag längtar direkt, vet fortfarande inte hur den ska spenderas. Nu när jag inte kan dricka som alla andra vänner så har jag liksom inte brytt mig om att planera något! tror dock att vi får följa med Jessica och c:o till någon kille som heter Adde. Men vet inte om jag har någon lust. Givetvis vill jag spendera nyår med vänner, men som sagt, det är inte kul att vara den enda som är nykter! Då är jag nästan hellre ensam :/.

Sen så ringde älsk nyss och hans kompisar hade fått för sig att åka ner till Köpenhamn och fira nyår för nåns släkting ägde tydligen ett hotell där, hmm. Vet inte hur det kommer bli med den saken. Känns ganska stort att bara "dra" till Köpenhamn, speciellt när man inte har något giltigt pass eller nån legitimation! Inte så himla bra. Dessutom så är jag rädd att det skulle hända något, inte för att jag tror det, men risken finns ju när man är gravid och kul att befinna sig i ett annat land då och på nyår? Mja.
Dessutom vill varken mamma eller pappa släppa iväg oss dit så..

Jättesvårt det här ju! :(
-

Dagen har iallafall varit mycket bra! Vaknade strax innan 11 av att mamma ringde och de var påväg till oss, skulle hjälpa till med att sätta upp hyllorna ovanför soffan och sätta upp tavlan och lite så. Är ju betongväggar, så behövdes borras, inte så himla lätt att göra själva kanske! :p
När allt var på plats så åkte vi allihopa och hämtade upp lillebror och åkte till tunapark, inhandlade tröja till nyår och ett halsband, samt jääättesöta pjymasshorts! :) sedan blev det lite mat handlat på coop också.

Var tänkt att vi skulle hem till lägenheten sen men Icchay ville inte ha mig där för han ville tydligen vara ifred när han skulle plugga, så jag blev sur och fick följa med mamma och pappa hem hit. kul va ;) haha
Nu när jag äntligen börjar få lite "hemma-känsla" eftersom det håller på och blir så ombonat :)
-

Köpte bebis första kläder för några dagar sen också! Nere på rean såklart :) Blev två bodys, en randig och en med små ugglor på! Skitsött! Sen så två par små små strumpor :)
Det är skitjobbigt att inte veta könet på bebis för nästan allt går i typiska "tjej och kill" färger! Kan ju inte direkt köpa rosa saker med hjärtan på om det blir en kille liksom :/ Så det kommer bli mest blått och grönt och så :/ inte så kul. Speciellt eftersom jag är ganska säker på att det är en liten flicka som ligger där inne ;)<3

Förrsten så har h*n börjat sparka jättemycket! Mest på kvällarna, man kan se magen röra sig nu, det är jättehäftigt känner mig så glad att äntligen kunna "känna" bebis!<3
-

Om ett tag börjar "min stora kärlek" som jag gärna skulle vilja se igen om familjen samtycker! :p

men ni får ha ett GOTT NYTT ÅR allihopa! :)

Puss&Kram
/Vimage18

Kommentarer
Postat av: Bea

åh, vilken söt bild :) jag längtar tills bebisen kommer.

2007-12-31 @ 13:22:16
URL: http://beapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0