Boring

Sitter hemma och deppar riktigt ihop av tristess just nu. Vet egentligen inte varför, känner mig bara extremt rastlös men samtidigt så orkar jag inte lyfta arslet från datastolen, så antar att jag får skylla mig själv!

Just nu är mamma iväg till kjula och går en promis med hundarna, pappa & william kollar på tv och älsk är iväg och handlar munkar till sig och morre.
och jag har TRÅKIGT!

Vill göra något, men har ingen aning om vad. Något annorlunda. Gå ut och sätta sig på en sten i skogen och se hur länge jag orkar sitta där? -eller inte.
Vill verkligen hitta på något speciellt nu snarast! Hitta på något med någon.
Problemet är bara att det inte finns någon självklar vän att hitta på saker med längre.
Det suger babianpung.

3 nära vänner bortblåsta det här året

ingen, hör och häpna, förra året

2 stycken året innan


Har jag rabies eller? - people always leave.

Jag har börjat bli så trött på folk som säger att man alltid ska "ta sina vänner i första hand" -för de finns alltid kvar.
"vänner kan man alltid lita på" - hell no!

Jag har tamefan bättre erfaranhet av killar än av vänner och då ska ni veta att det är riktigt illa.
 
Jag börjar verkligen tro att jag kommer sitta alldeles ensam med min lilla bebis och min älskling inom ett år och alla är som bortblåsta, optimist?

Nej men nu får jag banne mig ta & ge mig, jag har några få vänner som jag verkligen vet finns där för mig genom allt och det är jag enormt tacksam för!
Jessica, Stina, Sara och Adam - ni är guld värda!
Dags att muntra upp sig lite nu!
Det är ju JUL ffs! :D


image16






Kommentarer
Postat av: Sandra

Vet vad du menar om att vänner försvinner, då det känns som om det är något fel på en.. Men det är då man får se sig om efter nya vänner. Kanske "bättre" och kanske till och med hittar man en vän för livet. Du är en bra tjej Vicky, klandra aldrig dig själv!

2007-12-26 @ 18:04:46
URL: http://sandra.hermanssson.se
Postat av: sara

du kan alltid ringa, det vet du! älskar dig vicky, du är starkare än du tror!

2007-12-27 @ 22:39:07
Postat av: jessica

du är underbar. det måste du förstå. jag fanns där när du föddes. o kommer fortsätta finnas här föralltid...

2007-12-27 @ 23:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0