Brunett

Snart snart snart! haha kom just hem till vår lägenhet igen och möttes av älsk & morre som var ute på äventyr igår :P Nu är de nere och köper snus och kanske pizza (A) i kiosken och sen ska älskling färga håret på mig! :D Ska bli spännade. Tror att jag provat på de flesta hårfärgerna nu förutom brun/svart. Var rödhårig när jag föddes, sen blidde jag platinablond, sen guldblond, rödblond, sen färgade jag det überblont under fjortistiden i ettan. Och sedan mellanblont igen och efter det rödtott som blidde ljusbrun och nu vetifan vad jag har. Rödblont kanske? Ja jätteintressant jag vet. Ville bara komma fram till att jag aldrig varit nån brunett! :) Men nu ska man testa på det.

Är dock rädd för att se sådär taskigt blek ut i ansiktet som jag brukar kunna göra :P haha men med lite smink & sådant blir det nog prima skinka.


Gårdagen var iaf jättebra trots att jag somnade strax innan halv 5 på morgonen pga att jag var orolig för älskling som var ute och räddade livet på lite skumma människor. Men allt slutade bra iaf :)
Hemma hos familjen eriksson så gjorde vi brända mandlar, knäck, ischoklad, snickersgodis, rocky road (från leilas jul (A)) och så en massa marsipanfigurer! :D Mycket skoj och mycket smask.
Det bästa var nog när stina stod och slickade ur bunken med smält choklad så hela ansiktet och tröjan blev full :p haha så söt! och hela tiden "men det är ju choooklaaad" med ett stort flin :D haha

Sen så roade sig våra kära pappor och bröder sig med ett parti pingis i källaren och det såg ganska komiskt ut ;) jag bestämde mig för att "klä ut mig till stina" så jag satt på mig massa smycken, solglasögon, scarf och lite annat, vóila! :D var ju tvungen att ta en bild där jag pussade en affisch av håkan hellström sen var det färdigt :D kul hade vi iaf :)

image10


Om några timmar så kommer älsklings farfar, farmor och pappa hit :) ska bli skoj. Så nu måste vi sätta fart med färgandet av mitt hår :)


Torsdag nästa vecka är det dags för besök hos barnmorskan igen :D


Ha det fint
/V

Kommentarer
Postat av: sara

hahaha! tänkte faktiskt på dig när jag såg rocky road på leilas jul! =) satt o kollade på det med mamma efter bonde söker fru.. (klar tantvarning, jag vet!)

2007-12-15 @ 22:47:50
Postat av: Stajna

Du måste ju lägga upp look-a-like bilderna ju sööt! :)

2007-12-15 @ 23:32:43
URL: http://stajna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0