Dålig

Dålig på det mesta känns det som! Speciellt med uppdateringarna här :(
Ingen skola för mig idag heller, kände att jag behövde vara hemma och plugga... Men har det blivit mycket till plugg? Nej... DÅLIGT!

Vaknade runt 10-tiden och käkade frukost, sen planerade jag att åka till skolan och hämta hem lite saker som jag kunde plugga på. Mitt i mina funderingar så ringer sara och vill ses, så hon fick helt enkelt hänga på till skolan och sedan bar det av till hemköp för jag ville ha mat, blev en skagenmacka :) så gott så. Käkde upp den medan sara pluggade teori på trafikskolan. Efter nån/nåra tinnar (?) började hennes lektioner igen så jag hoppade på bussen hemåt. Här möttes man av en älsk och en Eric som stod och lagade mat.

Nu åkte dom nyss ner på stan och jag blidde kvar, måste ju som sagt plugga...
ska ha läst klart en bok tills på onsdag och jag är på sidan 14! Illa.
Sen är det två prov + en inlämningsupg tills imorgon. Lyckat värre. Vet att jag aldrig kommer lyckas med allt. Har ju liksom 5 eller 6 IGn att plugga upp också... och jag slutar skolan om TRE månader.
Men men, se det positivt! hur fasen det ska gå till.

Helgen blev iaf lugn, mys hemma med älsk i fredags, pratade ut i flera timmar och kom underfund med att vi inte gjort det på skitlänge, så efter lite tårar, kranar och en väldans massa prat så kändes livet plötsligt lite lättare! Blev som nykär igen :) <3

Lördagen spenderades hos mamma & pappa med familjen och älsk, åt god mat och kollade på teve. Sen söndagen packade vi ihop de sista grejerna som jag ville ha med till lägenheten hemifrån. Typ 10 par skor & ett antal jackor + en jäkla massa kläder :) haha. Sen blev det lite övningskörande med pappsen också. För att sedan återvända hem hit & kolla på One Tree Hill, tack sanna ;) hah
-

Ska färga håret snart! Antigen blir det brunt eller så blir det ljusare, det återstår att se.


Nåja, dags för lite pluggandes innan OC börjar haha ;)

Sköt om er allihopa och kommentera gärna arslet av er om ni känner för det :D

/V

Kommentarer
Postat av: ilhana

kolla gärna in den största kändisbloggen på svenska om du får tid över :) puss

2007-12-10 @ 15:59:33
URL: http://kandisarochskvaller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0