Duktig!

Japp jag har varit jätteduktig idag!
Kom hem till lägenheten vid halv 12 och satte igång och städade, damsög, damma, gjorde rent toan, badkaret, plocka ut sopor, gjort rent under diskbänken, och plockade iordning överallt! Så nu känner jag mig stolt och glad :)

Något som däremot gör mig riktigt förbannad är att älsk har lånat ut våra matpengar till sina kompisar, så nu ligger vi 500 kr back. Jag som hade tänkt handla massa smaskigt idag ju :/ IRRITERANDE!
Älsk har även glömt sin tele i lägenheten så det går inte att få tag på honom.... suck.
Bara & hoppas att han dyker upp snart! För jag är lite sugen på att åka ner på stan & julhandla lite :)


Trist att typ inte en kotte läser längre & ännu mindre någon som kommenterar :/ Behöver ju hjälp!
Namnförslag?! help me!

Ha det så fint iaf!
/V

Kommentarer
Postat av: j

jag läser, är inne varje dag och tittar om du uppdaterat :) är desto sämre på att kommentera.. Vi hade sagt att bebben skulle heta Ebba om det var en flicka & Elvis om det blev en pojk, men han såg ut som en Ludde så att ! :)

2007-12-07 @ 16:10:44
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Postat av: jenniefer

Marilyn :P

2007-12-07 @ 23:51:44
Postat av: Mickis

Jag tycker Elin är jättefint :) Men ändå så är Nicole så himla fint också :)
så vet inte riktigt vad jag tycker där ;)

2007-12-08 @ 12:57:43
Postat av: Jonnah

Nicole låter perfekt =) Kan man kalla henne Nikki ;D Skit gulligt.

2007-12-09 @ 07:11:59
Postat av: Jessica

Finns så många fina namn :) Svårt att välja, Nicole är jätte fint tycker jag ville ha det förut. Men nu om det blir en tjej blir det en Isabelle eller Laura/Lara. Om det blir en kille så blir det nog en Elias, Angelo eller Tristan :)

2007-12-09 @ 23:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0