God kväll

Älsk och jag har precis kollat klart på "extreem home makeover". Snyft :') Är sån mes börjar alltid lipa av det. Får väl skylla på hormonerna ^^
Funderar på att hoppa in i duschen nu, måste dock ta tag i disken också, suck. Imorgon är det religionprov för hela slanten, tur att man har håltimma innan så man hinner plugga lite extra :)

Känner mig lite besviken på er faktiskt :'( varför känns det som att ni faktiskt inte bryr er längre? känner mig så förbannat ensam! Glider ifrån allt & alla som betyder något känns det som...
Tur att jag har älskling vid min sida iaf, genom gott & ont<3


Käkade ju iaf lunch med jessica idag, mysigt :) Min lilla hemköpskärring! haha


bebis har börjat sparka på riktigt! Det har "rullat runt" inne i magen massor idag, och jag tror att lillen sparkar som mest när h*n inte fått mat på länge, klagar på mamma helt enkelt :) haha
Imorgon går jag föresten in i vecka 19! Snart har halva tiden gått :O helt otroligt! Jag längtar så mycket!

Nej men inget mer vettigt att skriva nu, så hoppar nog in i duschen & försöker få med mig älsk, haha :)

Sköt om er
/V

Kommentarer
Postat av: Sara

Wiiie :D BEBIS! saknar dig hjärtat

2007-12-03 @ 22:14:44
URL: http://cara.blogg,se
Postat av: Mickis

Vi får ses snart gumman! Ta hand om dig så länge

2007-12-03 @ 22:35:06
Postat av: GUD

Du kanske känner så för vissa. men du vet att jag ALLTID finns här. jag har aldrig lämnat din sida.

ps det var mys att luncha med dig. men jag är ingen kärring. gillar mer TANT ^^ hahah

SPARKAR DEN??? ;D WIIIIIIIEE...
älskar dig fjant!

2007-12-04 @ 19:01:37
URL: http://LetMeBeMeee.blogg.se
Postat av: j

åh vad jag saknar sparkarna när jag läser .. Så roligt att läsa din blogg, jag längtar efter eran bebis ! :p

2007-12-04 @ 22:23:20
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Postat av: Sandra

Härligt att läsa igenom din blogg, började på första inlägget och har kommit hit nu, kände mig tvungen att kommentera :) Skönt att det inte var något knas när ni fick åka in, och sen ville jag bara säga att jag storbölar också till extreme home makeover :') de är ju jätte rörande tycker jag, skönt att det finns fler än jag :D Lycka till med allt! Kram

2008-02-06 @ 18:12:08
URL: http://sandrag88.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0