Högt uppe på berget

Hemma igen! Ute i skogen alltså. Älsk beslutade sig för att leka med Morre idag så jag passar på att vara hemma :) saknar ju faktiskt familjen & vovsingarna när jag är borta!

Igår åkte jag, mamma & lillebror till Strängnäs för att shoppa lite i den nya affären "karlssons" Fanns allt mellan himmel & jord så jag köpte julgardinger, handdukar & lite annat till lägenheten :) Sen avslutade vi med kvällsmat på Donkan, mysigt värre. Synd för bebis bara som blir uppväxt på skräpmat där inne i magen!
Hoppas h*n inte är alltför tjock när det är dags för förlossning ;P

Idag var jag bara i skolan en lektion, hade ont i magen & huvudet & kände inte för 1,5h håltimme för att sedan ha psykologi & sen sluta.. Så det blev av att åka ner på stan. Meningen att jag skulle hem till lägenheten & sussa men fick tag på sara så vi käkade på kungsörsbagarn! haha :) skagenmacka, GOTT! Något nyttigare än hamburgare & pommes iaf (A)

Tog nyligen bussen hem & nu sitter jag här ute i Williams lilla bod, ganska mysigt här inne faktiskt. Och med tanke på att han tränar & att våran dator i huset inte vill fungera som den ska, så tycker jag att det passar alldeles utmärkt att sitta här inne :) Dessutom är det nästan varmare här än i huset, haha :P


Nu ska jag snoka runt lite & sedan in & vila framför teven, för imrogon är jag helt prov & läxfri! :D

/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0