Julgodis!

Japp! Ska om ett par timmar åka hem till min kära vän Stina och göra julgodis med hennes & min familj tradition vi haft i en massa år, så jag vet inte ens hur länge ;) haha! Ska bli grymt kul & mysigt :)

Just nu sitter jag hemma i lägenheten och funderar på att ta livet av mig, nej då. Men jag är på riktigt taskigt humör. Skulle bara vilja slänga ut nån från fönstret, har en massa förslag på vilka det skulle vara faktiskt ;D Uhh ge mig något att ha sönder åtminstone! Skulle vara så skönt.


Något att vara lycklig över är ju iaf att det är FREDAG :D Det är i princip jullov nu :D och bebis sparkar som en liten tok därinne till och från :D jättemysigt!
.
Imorgon ska Icchays farfar & farmor och pappa komma hit och så ska de ge oss julklappar och bjuda ut oss på restaurang, ska bli mysigt :)<3

Vet att uppdateringen här är dålig. Men jag är som sagt ingen bloggare egentligen, hittar liksom ingen bra tid att sätta mig här och knappa :) haha.

Men men dags att fräscha upp sig och ta en dusch!
Sköt om er<3

Kommentarer
Postat av: jonna

åh, jag riktigt längtar efter uppdatering häär ! :D

2007-12-14 @ 21:03:41
URL: http://jonnalantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0