Kebabtallrik

Är älsk iväg och handlar till oss :) hihi så gott så!
Kom precis hem från Jannice, var riktigt mysigt där måste jag säga! Jättefin lägenhet och trevlig släkt haha! :) Vi blev bjudna på glögg och fika.
Sen kom min faster Carola också så jag passade på att kalla henne tjockis det första jag gjorde ;P är det nån mer än jag som har större rättighet till det eller? Hon skulle visst få bebisen den 22a april, så det skiljer ca 2 veckor och inte 1 som jag har trott! Men vem vet våran lillen kanske bestämmer sig för att ploppa fram tidigare? Det visar sig! Kul är det iallafall att både jag och faster ska ha, så bebisarna kommer ha nån jämngammal i släkten att leka med :) Min kusin blir jämngammal med mitt barn haha! :)

Träffade min sötis Jessica också ju som har varit sjuk hela veckan stackarn! <3


Nu sitter jag bara och längtar efter kebabtallriken, så det finns inte så mycket mera att säga ;)

bara 3 dagar kvar i skolan!!! :D

Hej så länge :)
/V


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Fin blogg :) Har du lunar? Grattis till graviditeten föresten!

2007-12-17 @ 09:55:59
URL: http://johannakristoffersson.blogg.se
Postat av: jonna

jag har också en kusin som är jämngammal med Ludde :) eller ja, det skiljer 3 månader men ändå !

2007-12-18 @ 12:31:45
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Postat av: jessica

du är min ängel

2007-12-27 @ 23:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0