Söndag

Gick upp för dryga timmen sen, men kände mig skittrött! haha kanske sovit för länge?
Älsk ligger fortfarande och sussar och jag har försökt väcka han några gånger men utan resultat! :p
jäkla latmask det där :)

Idag ska vi iväg och fira min kusin jannice som fyller 20 år :) Ska bli mysigt för då får jag ju träffa min kära jessica igen :)<3 Sen så kommer det väl inte bli så mycket mer än & hem för att plugga & så :( USCH!
Otroligt skönt att vi slutar på onsdag! Nästan så att man har lust att skita i de dagarna som är kvar bara för det (A) men jag ska sköta mig! :) måste göra psykologiprov på tisdag. Inge kul alls.


Gårdagen var hur lyckad som helst! Bara en sak som gjorde mig lite besviken och det var att vi inte hann färga mitt hår, men men kanske hinner idag om latmasken vill stiga upp snart! :p
Icchays pappa kunde tyvärr inte följa med men vi hade jättemysigt med hans farfar och farmor. Först kom de upp och kollade på lägenheten och grattade oss till förlovningen :) sen åkte vi ner på stan och käkade på Beirut Seller, en libanesisk restaurang mitt i stan. Jag åt grillad fläskfilé på spett med klyftpotatis och sallad, sen fick man som jättejättetunna pizza bitar till som man kunde doppa i nån sorts dipp, asgott var det! rekomenderar det verkligen :) inte speciellt dyrt heller!

Efter restaurangen så skjutsade dom hem oss till lägenheten och vi myste och hade oss :) sen kilade jag ner till kiosken för att köpa två drickor och lite chips som vi moffade i oss framför en shrektigt god jul och shrek 2 :D sen somnade jag som en stock i soffan som vanligt (A)

Nu ska jag försöka få älsk att färga håret på mig och sen måste jag göra nått att käka. Är jättehungig!

Ha det så fint :)
/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0