Trötter

Borde ta & sussa snart, men har så förbannat tråkigt! Mamma och jag började kolla på en thriller i 2 delar som går på ettan, skitspännande :) Vill se hela nu! haha

Jenniefer frågade nyss om jag & Icchay börjat fundera på några namn till bebis. Förra gången hade vi två spikade från början, men nu är jag mera osäker. Men blir det en kille så är jag ganska så säker på att han får heta Liam, tycker det är så fint! :) Icchay vill att bebis ska heta Nicole om det blir en tjej och det ville jag också, förut. Nu är jag jätteosäker. Hjälp mig! Några förslag?

Time for bed :)


Våran ängel, vårat allt! <3


/V

Kommentarer
Postat av: Bea

Om Wiggo hade vart en tjej så skulle han hetat Engla eller Alissa :)

2007-12-30 @ 19:12:44
URL: http://beapettersson.blogg.se
Postat av: marielle

theo hade hetat wilda om han va en tjej, super fint :)

2007-12-30 @ 20:56:24
URL: http://Theosmammaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0