aj aj

Precis käkat lunch med Sandrat, HATAR skolans fullkornsmakaroner! Jättevidriga verkligen. Det enda som gick att äta till lunch var broccolin, riktigt gott :)

Får jätteofta ont i höften/rumpan när jag sätter mig ner, tror att de har och göra med foglossningen. Alla ben och leder mjukas ju upp, speciellt om man har ett trångt bäcken, vilket jag säkert har. Skönt när det utvidgar sig liksom! Nej :( Kunde knappt resa mig för nån vecka sen och älskling fick bära in mig från mormors hus till vårat, haha. Men så illa har det iaf inte varit på ett tag.

Nu sitter vi och väntar på den sista lektionen, filosofi, trodde att det skulle vara ett jätteintressant ämne men icke. Det är verkligen jätteflummigt, och helt onödigt! men men. Dags för mig att sluta klaga kanske?
Känner mig lite som en bitter tant!


Hur som helst, längtar till klockan 4 då jag mamma & älsk förhoppningsvis åker till Ikea! :)

hejs så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0