Äntligen

Nu är glad i princip klar med talet :) skööönt! Måste bara läggas till lite saker, skriver ju om drömtydning men förstår inte riktigt hur jag ska referera till texten i häftet medan jag pratar.. aja det löser sig nog.

Känner mig skitirriterad! usch, precis som igår, vill bara skrika och kasta sönder något. Blir arg på allt och alla och vad de än gör så stör det mig något otroligt. Lämna mig ifred! Idag vill jag bara vara för mig själv. Känns så jobbigt att inte ha någon i sin närhet som verkligen förstår hur jag känner mig, vad som pågår i min kropp. Alla hormoner bara rusar genom kroppen och det gör mig galen. Speciellt när ens pojkvän inte ens verkar förstå det, utan ständigt klagar på mitt dåliga humör och inte vill ha något som helst överseende. Jag kan inte rå för att jag känner mig såhär och att jag bli såhär, är det så svårt att förstå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0