Freeeedaaaag :)

Underbart härligt, lyckats pallra sig igenom en skolvecka till, eller nej så kan jag ju inte säga egentligen, har ju varit borta 2 dagar. Men är stolt ändå. Älskar verkligen fredagar ett snäpp närmre allting, ett snäpp närmre sovmorgon och ett snäpp närmre julavslutning & julen framförallt! Och givetvis ett snäpp närmre ultraljud & bebis! :)<3

Började klockan 10 idag, är ju studentmässa som i princip alla treor är på, men jag var snål och ville inte betala 50- för att gå på den så jag är minsann kvar i skolan! haha, gick från viptorp & hit! Kände mig jättestolt men det var jobbigt, får ju inte få upp pulsen för högt men det är svårt när man försöker att hinna i tid ;) jag är en läskig tidsoptimist som alltid tror att jag har mera tid än vad jag har, det resluterar i att jag väldigt ofta missar bussar och kommer försent till saker. Framförallt skolan! haha


Helgen verkar bli lugn, ikväll finns inga planer än så länge, men känner inte riktigt för att sitta hemma i lägenheten, vill göra något! men vad? alla bara festar hit och dit ju & det är ju inte speciellt roligt för mig :/

På lördag verkar det bli bio med älsk, jessica och förhoppningsvis en till (A) haha! Sen så ska vi ju hinna med ikea nån gång också, för på lördagkvällen nån gång så måste vi till borsökna och fira farmor.
Kanske skulle kunna ta ikea efter att pappa slutat idag? Dom stänger ju ändå inte förns 8 och om han slutar 5 då hinner vi ju :) ska ju bara hämta soffan och plocka på oss saker för 300- som vi får på köpet ;) haha kan ju inte vara alltför svårt!

Nej snart kommer sandra & johanna och då ska vi kila til idrotten, så vi kanske hörs senare :)

/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0