God morgon

Har precis kommit till skolan, var ju inte här igår, usch känner mig dålig :( Men! är klar med nationellatalet så nu är det bara redovisningen som gäller, ska ha den 10.20 tror jag, skönt och bli av med skiten, haha.

Igår var jag & älsk i lägenheten hela dagen lång! monterade ihop tv-bänken vi fått av hans pappa & ställde dit nya teven och höll på med datorn. Jösses vilket bredband! haha går fort som fan ju, skitimponerad :) Hann dock inte skriva nått blogginlägg men jag antar att de som läser överlevde ändå ;) haha

Så skönt med torsdag idag! Fredag imorgon liksom & ett snäpp närmre soffan! hehe sjukt att man kan längta efter en möbel så mycket, men den soffan vi har nu är ju inte allt för rolig, typ blåspräcklig & sliten. Men den har ju iaf dugit så länge :)
Ingen matlagning idag heller! helt underbart, slipper gå till 6-7 och kommer förmodligen sluta innan 2, det beror på om vi har etik idag eller inte, måste ta reda på det.

Igår var det egentligen meningen att Jessica skulle sova hos oss, men hon hade fått halsfluss så det passade inget vidare, vill helst inte bli smittad. Åh jösses vad hungrig jag är! Hittade 5 kr i fickan & tänkte köpa mig några satsumas i cafeterian men icke, de skulle inte komma in förns 12 :( och jag som var så sugen! Känner helst inte för att bräcka hundrigen på nått litet i cafeterian så jag stod över, men nu tror jag banne mig att jag måste kila dit snart för annars blir inte lillen i magen glad alls & då går det ut över mig! haha brukar nämligen spy när jag fått i mig för lite mat, knäppt men sant.

Nej nu såg jag att Gunilla kom & då måste jag kila & prata om nationella!

Hej så länge
/V

Förresten! Jag & älskling har varit tillsammans i 16 månader idag! :D <3<3<3 Älskar dig min ängel.

Kommentarer
Postat av: sara

grattis igen =)

2007-11-22 @ 21:49:30
Postat av: sara

grattis igen =)

2007-11-22 @ 21:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0