Ikeeeaaaa

Woohh!

vilken lycka, Ikea blev av, trots mammas, mitt & älskling extremt dåliga humör! Alla satt i bilen & tjurade innan vi var framme, var det inte det ena så var det de andra, haha illa. Jävla skitväg till västerås som de håller på & bygger om, dumt att vara klara någon gång? har väl hållt på med den där vägen i övet ett år? Känns så.
Hur som helst, fick liksom sitta & köra i 50km/h den långa ombyggnadsbiten. Men vad gör man inte?

Väl framme så gick vi raka spåret till restaurangen, äter Alltid när vi är där & mamma hade en teori om att vårat taskiga humör hade och göra med att vi ätit alldeles för dåligt under dagen, så mat blev det! Lika gott som vanligt. Lite trist att magen inte verkade gilla den feta bearnaisesåsen som jag alltid äter bara, känndes som det började rulla runt där inne och blev nästan spyfärdig när jag käka den.

Sedan bar det iaf av in i affären, plockade på oss MASSOR med saker, och billigt sådant också, tallrikar, glas, handukar, mattor, växter, ljus, lampor mm mm. Hela kalaset slutade på endast 366 spänn! helt oroligt :D
Har sett ut en soffa nu också som vi ska köpa i helgen, fick inte med oss den i bilen vi hade igår, så vi kommer ta mammas lilla "husbil" och dra dit med pappa, för nästa helg ska han till Kina & mamma är ute på julmässor & julmarknader all over ända fram till jul :(
Men men, är överlycklig för att vi äntligen hittat en soffa! inte så jättestor, 3-sits, men det är vad vi får plats med just nu & dessutom är den grymt skön & snygg! Icchay ville dock ha en svart & jag en beige men det lutar åt en beige nu iaf (A)


Är hemma idag, mådde riktigt pissigt igår och tror att jag håller på att dra på mig influensan eller något. Hade ont i öronen, kliade i näsan & ögonen och gjorde ont i hela kroppen & framförallt i bihålorna! issh. Idag mår jag faktiskt bättre men varför chansa? det är ju bäst att jag stannar hemma idag så jag kan komma till nationella imorgon. Ska försöka skriva klart det strax, börjar gå riktigt fint :) upptäckte att jag läser en a4 på typ 2 min & 40 sek, alltså behöver jag inte skriva mera än 2 a4, underbart :)

Idag så är älsk också ledig men han fick skjuts av pappa till södertälje imorse för att hämta bärbara datorn, tv-bänken och teven som vi skulle få av hans pappa. Pappa skulle ändå till kinesiska ambassaden i Sthlm så det var ju påvägen liksom :) jag vill också följa med till Kina nästa helg! grrr.

Imorse var sotaren här! har aldrig varit med när de har kommit förut. Stina skällde som en tok så det var lite pinsamt, men annars verkade det ju gå bra. Klampade liksom in strax efter 7!

Nej nu måste jag skicka ett mejl till min IV lärare om att jag inte kan komma till henne idag eftersom jag är hemma.
Men jag uppdaterar nog om ett tag ska ni se. Skitmånga som läser men knappt en kotte som kommenterar :( Tack Malin  iaf ;D



Ha det fint
/V

Kommentarer
Postat av: josefin

Grattis till bebisen i magen :) Hoppas allt går bra :)

2007-11-20 @ 14:17:35
URL: http://wigren89.blogg.se
Postat av: Sandra

Tack för tipset med maten! :)

En begie soffa låter bra, vi har en beige :) En svart, då syns allt ludd och man måste dammsuga ganska ofta. Du får lägga ut lite bilder på lägenheten, här eller på bilddagboken! :)

2007-11-21 @ 12:47:51
URL: http://sandra.hermanssson.se
Postat av: maaalin..

Jag var i Kina nu i sommar. En otrolig upplevelse. Får hoppas du får följa med nästa gång ;) hihi.

2007-11-22 @ 21:26:10
URL: http://malinsundkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0