Kvällsing


Haha jag har helt ärligt talat suttit och RENSLICKAT salladsskålen :D åh det var så gott!

Vi käkade fläskfilé och potatis med bearnaisesås och sallad, sallad med chilifeta, grönsakskryddor och liite citron, SÅ GOTT! såsen som blir efter chilifetan är fan det bästa som finns, MUMS!


Sitter och väntar på att parlamentet ska börja, sedan blir det Van Veteren, eller hur det stavas? Inte jag som valt det, vet inte ens om jag vågar titta hatar att kolla på mord och sånt, blir deprimerad och rädd! haha lite överkänslig nu också skulle jag tro.

Älskling är hemma i lägenheten medan jag sitter här, första gången han ska sova där ensam! skulle nog inte jag våga (A) eller jo, känns nog inte som att risken att någon skulle ta sig in på tredje våningen och genom en dörr med 3 lås? Men är man feg så är man (A)


Jag längtar som en galning till JUL! Fick en sådan julkänsla när första snön kom, var ute på promenad med hundarna och jag kom och tänka på små tomtar och troll, haha knäppt, men jättemysigt!

Ska bli så kul att julpynta lägenheten och fira jul med älskling för första gången! Sista gången man firar jul "ensam" med familjen, för nästa jul så kommer ju bebis vara över ett halvår gammal redan! :)



Nej egentligen så har jag inget vettigt att skriva men kände för att klämma till med ett inlägg till ;) haha
nästa onsdag den 28:onde är det Äntligen dags för ultraljudet! Ska bli så underbart!

Ha det så fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0