Mätt i magen

sådärja, har precis varit inne hos momor & ätit lunch! Potatisgratäng och citronkykling, inte illa :)
ringde älsk och bad han komma hit idag eftersom vi alla ska åka till förlossningen för UL imorgon & då vore det ju bra om han också sov här hemma i skogen! Men han trodde att jag hade tänkt komma till lägenheten så han hade handlat massa gott och tänkt laga mat och ta hand om mig, så söt! <3 Började garva när han berättade vad han skulle laga, potatisgratäng och kyckling! haha!

Vill verkligen sova med honom inatt och få ligga och mysa med honom ikväll men kan inte komma till stan på någe sätt :/ kan ju förstås ta bussen men eftersom jag är så pass dålig så har jag ingen lust att gå en km på isgata ner till den, känns lite riskabelt. Och ingen bil är hemma så mormor kan inte skjutsa ner mig heller. Så det får helt enkelt bli att stanna hemma tredje natten i rad! Men det gör inget :)

Om lite mindre än en halvtimma börjar gilmore girls och det är ju värt att se på :)

ska kolla om vi har varmvatten för isf kan jag hoppa in i duschen innan!

Ta hand om er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0