Natti natt!

Nu ska jag alldeles strax gå & lägga mig. Har halsbränna så det bara skriker om det :( & halsontet av förkylningen gör ju knappast saken bättre!
Imorgon har jag 1 lektion som slutar strax efter elva & sedan håltimma i nästan 5 timmar! Underbart va? ;)
måste "jobba igen" på idrotten då, så himla löjligt, men lika bra att passa på. Sen så måste jag fixa lite på bild & form är inte speciellt "aktiV" där längre :p inte bra!

Nej men dags att ta en snabb dusch och sedan koka en kopp té för & slörpa framför teven innan jag ska sussa.

Vi hörs kanske imorgon :)

/V

Kommentarer
Postat av: Becka!

Åhh va mysigt!
Ja samma här fast jag tycker att den är liten fortfarande, inte helt runt, hehe!
Ja men skriv din msn på ett inlägg hos mig så raderar jag inlägget efter jag addat dig :)

Kram!

2007-11-29 @ 10:28:31
Postat av: stina

hahah så du säger vicky :P usch, nej jag gravid :O what! hahaha jag har nyss haft mens + att jag äter p-piller. Så det hoppas jag inte :) dock inge illa menat emot dig, för jag är glad att du är med barn! Stolt som vågar sig på det =) PUSS

2007-11-29 @ 10:52:21
URL: http://stinalundstedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0