Natti Natti

Så, sett klart på äntligen hemma :) love it. Dom inreder så otroligt snyggt! Börjar riktigt klia i fingrarna på mig, vill till lägenheten och verkligen sätta fart med inredningen, på riktigt.  Men vi har ju inte fått soffan än, så kanske väntar ett tag. Dessutom är jag lite sur, eftersom vi förmodligen inte kommer få det omtapetserat heller, dom tyckte tydligen att tapeterna inte var "tillräckligt" dåliga. Ni ska se hur de ser ut! Hemska! en flottfläck som täcker tre våder och sen andra mindre flottfläckar och rispor och annat. Dessutom är dom blå/lila med en bård högst upp, nej tack. Jag vill ha nån färg som går i gul/beige skulle vara skitsnyggt!

Men vi får se hur det blir.


Älskling är hemma med Morre i lägenheten och håller på & fixar med datorn :) Äntligen dator där! skönt.

Jag är vrålhungrig så ska gå & ta mig något att äta & sedan fortsätta att kolla på desparate housewifes ;)

Tack & Godnatt!


förresten! Lyckades klämma fram bröstmjölk! :D så jäkla häftigt! läste för ett litet tag sen att man skulle kunna göra det nu & visst gick det, en genomskinlig lite tjockare vätska kom ut, vart asglad :) Känns mera & mera verkligt för varje dag att vårat mirakel verkligen finns där<3 Åh vad jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0