Segt

Sitter i skolan fast jag har slutat, funderar på att åka hem eller inte. Det är frågan? haha.
hade ju som sagt idrott nyss och fick min ig-varning, oväntat? Nej inte alls. Har iaf berättat för min lärare att jag är gravid nu & då verkade han genast lite lugnare. Så jag slipper överanstränga mig och så, inga beep-test för mig inte! YEEES ;D

Nu har alla i klassen historia, & jag kände inte för att åka hem till lägenheten än, älskling slutar inte förns klockan 4 och min mobil är näst intill stendöd, varnar om batteriet hela tiden så jag vågar inte ringa någon. Har nämligen laddaren hemma i kjula (i skogen^^) så kan inte ladda den hur som helst heller :/ knepigt.
Försökte iaf att ringa pappa och höra om vi kanske kunde åka en sväng till ikea när han slutat, men den jäkeln tröck bort mig! Sitter väl i nått viktigt möte eller så. Hoppas bara att han hinner ringa tillbaka innan batteriet dör helt!

Läste lite kommentarer och det gjorde mig glad, det betyder så mycket för mig att ni finns kvar & bryr er! <3

Igår överraskade älskling mig med en stor ros, jättefin! :) <3 på tal om ingenting alls menar jag.

Börjar bli riktigt orolig för det här med julklappar just nu, har ju sparat massa lön sen i sommras som jag har kunnat leva ganska gott på ett tag. Men nu kommer den strax ta slut och då har jag bara studiebidraget :/ Isch. Sen måste jag ju hjälpa till att betala mat och så också eftersom älsk lever på underhåll från soc till en person. Kommer bli riktigt tight med pengar känner jag :/

Köpte en mössa och halsduk igår, riktigt mysigt :) har på mig de just nu, haha blir så kallt att ta av sig ju! Dessutom ser jag för jävlig ut i håret (A)


Nej men dags att hitta på nått annat, snoka runt lite på nätet eller så & vänta på att sandra ska sluta eller pappa ringa upp mig! aja ha det finnemang!

/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0