Sjuk :(

haha ojsan, kollade nyss på min statistik & herrejösses vad den rasat! kanske är dags att börja bli lite mera aktiv här igen? eller vad tycker ni?
Men ska jag vara ärlig så är jag sämst på att blogga, jag fattar tycke för det den första tiden & sen tycker jag bara att det blir jobbigt. Japp jag vet att jag är tråkig.


Helgen som var spenderades med Jessica & Morre i våran lägenhet, mys framför teven & sånt, ganska mysigt! <3
På söndagen åkte jag & Jessica till farfar & farmor, för gammelfarmor var där! :) hann inte prata med henne så mycket tyvärr men det var mysigt att få träffa henne, hon är så underbar! Världens mest positiva och härliga person! Inte dåligt för någon som fyller 100 år i mars tycker jag!

På söndag kväll började jag dock må skit, näsan rann som en kran & kroppen kändes matt, oturligt nog så vart det ju inte bättre när jag skulle sova heller, kanske sov max 2 h under natten? usch :/ Stannade hemma igår och är hemma idag också, tror jag har fått influensan, har ont & mår skit tamefan överallt! inge kul alls!
Speciellt inte när man redan har så mycket frånvaro från skolan...



Är det så att jag håller på att växa ifrån er? Eller är det bara så att jag kastar bort mitt liv?

Jag kan inte säga att jag är ledsen över mitt beslut, verkligen inte! Jag känner att det som ni gör på helgerna & det som eran fritid verkar gå ut på, det har jag redan varit med om. Jag känner inget behov av att ha det som ni har. Jag känner att jag har vuxit ifrån det. Men samtidigt så känner jag mig så jävla rädd, för jag vet ju inte om det jag gör är rätt? Jag vet inte om jag kommer ångra mig längre fram & säga till någon att jag önskar att jag hade väntat lite. det är ju ingenting jag kan veta. Just nu känner jag mig ganska förvirrad, för jag håller på och glida ifrån er så mycket.
Ni verkar inte ha något som helst intresse över mig längre för att ni förmodligen tycker att vi inte har någonting gemensamt.
det sårar mig! Förstår ni inte att det är nu jag behöver er som mest? Jag behöver känna att jag har erat stöd och att ni finns där för mig vilket som. Visst ni kanske inte skulle ha gjort likadant, men vad vet ni om saken, egentligen?
Jag kan ju lova er att det här var inget som jag hade planerat och jag visste inte att det skulle bli såhär...





Imorgon ska jag på det första riktiga ultraljudet och jag längtar så jag håller på att bli galen! det pirrar i hela kroppen bara jag tänker på det. Både mamma & pappa ska följa med & Icchay så klart<3
Hoppas verkligen att allt är bra med bebis! Önska mig lycka till! ska vara där 08.30 :D så det är egentligen inte så lång tid kvar!

Nu ska jag gå & försöka piggna på mig lite! Ska ta ett bad & äta något smaskigt, sen ska jag tänka på allt som gör mig lycklig ! :D haha, måste ju försöka & inte vara så bitter jämt!


Hörs sen
/V

Kommentarer
Postat av: Sandra

Krya på dig gumman! Och lycka till imorgon :D

2007-11-27 @ 13:27:36
URL: http://sandra.hermanssson.se
Postat av: Jonnah

;D Lycka till! Gaah, vill bara veta om det blir en tjej eller pojke^^ =)

2007-11-27 @ 16:48:02
URL: http://jonnah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0