Trist!

Har så jäääkla tråkigt! Hatar att vara hemma & sjuk, lyckligtvis så börjar jag känna mig bättre :) Bara tanken på UL gör mig nästan pigg som en nötkärna ju :D<3 haha

Har varit duktig & städat lite här hemma eftersom mamma bara tjatar om att det är så stökigt, haha sen plockade jag tvätt & startade en :) känner mig stolt. Något som jag skulle behöva göra ännu mer är ju att plugga, men är man sämst på det så är man. Vet ju knappt vad jag behöver göra eller vad jag ligger efter i längre. Dags för ett samtal med Iv-tanten!

Förresten, glömde berätta att jag ska få en kusin till! haha helt sjukt bara en vecka innan jag ska ha bebis! Thomas & Carola ska ha ( min farbror & ingifta faster ) Gissa om släkten kommer hålla på & snacka om oss nu, jag är 18 och Carola 41! Kul om vi kunde hamna på BB samtidigt :P
Dessutom kommer ju bebis få en jämnårig att leka med, helt perfekt! hihi


Nu börjar jag bli riktigt sur, inget one tree hill varken idag eller igår?! OC?! whaaaat?!
Bara jag som hamnat på efterkälken eller?
skumt.

Nej inget vettigt att komma med så lika bra att lägga av ;)

Sköt om er
/V

Kommentarer
Postat av: stina

nej jag vet, inget one tree hill!! det är ju helt galet. älskar du det lika mycket som jag? :)

2007-11-27 @ 19:57:42
URL: http://stinalundstedt.blogg.se
Postat av: sara

OTH är SÅÅÅ mycket bättre än OC! vem bryr sig om massa brats och deras påhittade s¨må "problem"?!

ge oss Lucas tillbaka! ;)

2007-11-28 @ 10:10:21
Postat av: Caitlin

Nemmen haj Viktoria=) Då har man hittat din blogg oxå, haha. Jaha, så ni ska få barn? Grattis, så roligt. Då antar jag att d förmodligen inte blir så mkt parken i sommar? hehe. Men sköt om er=)

2007-11-28 @ 12:43:27
URL: http://niltiac.blogg.se
Postat av: sanna

Grattis Victoria, jag hoppas att allt kommer att gå bra för dig och icchay, och det är jag säker på att det gör :) oroa dig inte för one tree hill, det går varje söndag klockan 17.35 :D

2007-11-29 @ 17:49:01
URL: http://littlemorepersonal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0