Ultraljudet <3

Sådär då har man precis kommit hem till skogen i kjula igen. Var ju tänkt att jag skulle till lägenheten men blev en del tjaffs & sedan ville nån inte ha mig där, så vad skulle jag göra? Suck, jag orkar verkligen inte sånthär :'(

Fram till alldeles nyss så har dagen varit sjukt underbar! Skulle nog inte kunna bli mycket lyckligare än när jag såg våran lilla bebis på ultraljudsskärmen imorse! En så otroligt stark och fantastisk upplevelse! Helt UNDERBART! <3
Jag var jättenervös innan, har liksom kännts som att jag knappt har haft nån liten krabat där inne och har varit orolig för att det skulle vara något fel, och haft massa jobbiga tankar. Men nu har jag fått det bekräftat, bebis är helt normal och verkar må strålande där inne!
Var så underbart söt, låg och sög på tummen och hade andra armen uppe vid huvudet också, haha så söt! Rörde på sig en del och ett tag såg det ut som h*n vinkade till oss också! hihi :) Och lilla hjärtat tickade på som bara den!
Tyvärr så låg bebis i en ställning så att det inte gick & se vilket kön det var, så typiskt! Vi som verkligen ville se!
Nu kommer vi inte få veta förns förlossningen, där sprack min planering med att köpa blått eller rosa, haha :p
Men lite kul att inte veta ändå, blir ju liksom ännu mera spännande då känns det som!

Jag tror att det är en flicka och älsk tror att det är en kille, vad tror ni? ;P

Efter min enda lektion som varade i ca 45 min så åkte jag ner på stan för att käka lunch med sara, blev på corner! inte så bra med tanke på att jag käkade där två gånger förra veckan och borde kanske tänka lite mera på vad jag stoppar i mig nu när jag har nån annan än mig själv att tänka på! Men eftersom bebis verkade må bra så tyckte jag att det var lika bra att fira ;)
Sedan traskade vi runt i jakt på mammabyxor, är ju som sagt extremt trött på att bara kunna använda leggins eller mjukisbyxor! Det är liksom det enda jag traskat omkring i sen i mitten av september, haha :p
Hur som helst så är det verkligen ett skitdåligt utbud på mammakläder, fanns ingen avdelning på varken h&m eller kappahl! Hur sjukt är inte det? vet dock att det finns på tuna park, men varför måste dom ta bort det i stan då? irriterande.

Till sist hittade vi iaf mammakläder inne på lindex och första jeansen som jag provade satt asbra! Blev skitförvånad. Inga skabbiga och slappa jenas heller utan de sitter tight och bra hela vägen och är perfekta för magen! Kostade bara 350- också så jag slog till ;)


Nu har jag som sagt kommit hem för ett litet tag sen och ska försöka ta tag i lite plugg som jag missat. Sen ska jag nog laga mat också för mamma håller på & jobbar som en tok & pappa kommer inte hem förns sent :/ men men.

Ska alldelses strax ladda upp bilderna på bebis på bdg, så spana in där sen :)
www.vycki.bilddagboken.se - dvs om ni har en egen annars får ni inte se ;) haha

Ni får ta hand om er!
/V


Valde att lägga upp bilderna här också så alla kan få se vårat mirakel :)<3


image4

Ligger med armen uppåt och handen mot huvudet :) hihi<3

image5

Den här bilden är tagen rakt framifrån, så man ser ögonloberna och ansiktet, ser ut som en liten ailien eftersom "röntgen" inte kan visa ögonen ;) 

image6

Charmigast av dem alla, bebis ligger och suger på tummen! så söt! Man kan se de andra 4 fingrarna sticka ut :)<3
 


Kommentarer
Postat av: sara

jeansen blev ju jättebra! =)

(så kul att få se ultraljudet, hur söt som helst ju!)

2007-11-28 @ 17:54:01
Postat av: Sara

Jag måste få se magen först sen kan jag gissa vilket kön :) måste ses snart Vicky!

2007-11-28 @ 18:37:45
URL: http://sarastrombrink.blogspot.com/
Postat av: Becka!

Nej men gu så roligt tjejen! Hur sen magen din ut då? *nyfiken som attan* :D

Kramar!

2007-11-28 @ 18:43:25
URL: http://dulilla.blogg.se
Postat av: Mickis

Åååh, jag är så glad för din skull! Jag tror att det blir en tjej, tänk vad söt :D En liten flicka :) Önskar dig som sagt all lycka i världen gumman!

2007-11-28 @ 19:01:19
Postat av: Anonym

så söta bilder!

lindex har skitbra mammajeans ju! :)

2007-11-28 @ 21:19:55
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Postat av: bea

så mysiga bilder :)

2007-12-15 @ 17:32:40
URL: http://beapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0