Van Veeteren


Nyheterna, segt segt segt! Van veeteren visade sig vara riktigt spännande, men läskig ;'( Förstår inte riktigt vad som har hänt med mig, brukade fullkomligt älska skräckfilmer och thrillers men nu är jag bara livrädd för dom. Klen jo tack jag vet.
Förstår inte riktigt hur jag ska lyckas somna ensam i vardagsrummet inatt, utan älskling, kommer ligga vaken och analysera vartenda litet ljud jag hör.

Imorgon är det iaf bara 2 lektioner i skolan som gäller, sedan träna (om jag orkar ;)) Annars ville mamma kanske släpa med mig till IKEA och det vore ju inte helt fel! Planerar att köpa en ny soffa där, för man får 300- kr att handla annat för, för varje 3000- kr man köper soffa där och det är ju asbra! Speciellt nu när vi är nyinflyttade och behöver MASSOR med grejer! haha



Nej men nu börjar filmen igen tror jag!

/V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0