1 mån kvar!


Idag är det exakt en månad kvar till bf :)


ligger i soffan och har precis sett klart säsong 3 på OC, usch :(
Satt uppe igår och såg "när lammen tystnar" och lite OC tills klockan blev bortåt 3..
Älsk ligger fortfarande och sussar i sängen och jag vet inte om jag orkar resa mig från soffan ens (ligger ner och skriver). Har börjat känna mig fruktansvärt hängig & nästan lite yr :S

Förhoppningsvis kommer mor eller far & hämtar upp oss om några timmar, måste handla och vore bra om vi kom iväg till antingen willys, maxi eller lidl. Billigt & bra :)

Ska försöka rycka upp mig nu och väcka älsk, såhär länge kan man inte sova! haha


/V

Kommentarer
Postat av: jonna - en sån där ung mamma

åh vad roligt, snaaart! jag var helt beroende av OC när jag var gravid, haha ;)

2008-04-06 @ 14:29:03
URL: http://jonnalantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0