6 dagar kvar till BF :)


Nope här har ingen liten bebis ploppat ut ännu ;)

Är bara 6 dagar kvar nu tills han är beräknad och det känns så skönt! Orkar verkligen inte släpa på den här tjockismagen längre, längtar efter att äntligen få se våran lilla kille :D
Så jag hoppas att jag inte kommer gå över tiden, inte så mycket i alla fall!

De senaste dagarna har jag väl inte gjort sådär jättemycket, var i skolan en sväng igår och träffade min Sandris, sen till barnmorskan för kanske sista gången? ;)
Och gissa vad? Han är fixerad :D
Efter bm så tog jag bussen hem till viptorp och gick över till min allra tjockaste kompis Jessica :) (ska nämligen ha en liten bebis 3 veckor efter mig :)) Hon var söt och bjöd på korvstroganoff och ris, mycket gott!
Gick över till Mari efter ett tag och jag Anton min present i efterskott eftersom han fyllde ett år den 25:de, han verkade bli glad :)

Idag har jag träffat Sandra igen och nu är jag tillbaka i lägenheten, sitter och väntar på att pappa ska komma och hämta upp mig och älski, ska vara med på deras valborgsfirande i kjula :)

Ska försöka att uppdatera lite oftare så att ni inte blir alltför oroliga över att jag ligger och föder :)

Trevlig valborg!
/V



image142


Kommentarer
Postat av: maaalin..

wii ett inlägg :) alltid roligt att läsa din blogg !! I love it. hihi

2008-04-30 @ 19:22:56
URL: http://malinsundkvist.blogg.se
Postat av: Bea wiggosmamma!

åh hoppas det kommer någon liten bebis snart ! ska ju åka iväg imorgon så när jag kommer hem så vill jag läsa här på bloggen att plutten har kommit :)

2008-04-30 @ 21:30:49
URL: http://beapettersson.blogg.se
Postat av: Den gravida kossan

Tiden går verkligen foooort! Nu är det bara 24 dagar kvar. Inte illa ;p Min mamma sa att han kanske kan komma 1 vecka tidigare, för mina bröder har varit tidiga utom jag, jag va lite efter ^^ ;p Som alltid. Men du, vi måste skriva det där förlossningsbrevet innan det blir dags! Hör av dig när du är hemma igen, jag lär inte gå någonstanns. Mina fötter är jätte svullna nu :( Det är fan synd om mig! Jag ser ut som shrek *gråter* Aja, måste sova nu :-p Hoppas du hade en trevlig valborg!

Massa kram!

2008-05-01 @ 00:45:18
URL: http://www.strippedconfessions.blogg.se
Postat av: Angelica

Åh, 6 dagar är inte mycket.

2008-05-01 @ 18:14:19
URL: http://Angelicahl.blogg.se
Postat av: Älskiii

Men men du är bäst älski:)nu har jag precis kommit hem från huset och ligger och längtar efter dig :D älskar dig fucker

2008-05-03 @ 18:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0