Ansträngande!


Jag vet inte om det är för att jag är höggravid eller om jag kanske håller på & bli sjuk, men att stå upp i duschen i 20 min var extremt jobbigt! :S
Ont i bena, svullen om fötterna och allmänt matt i kroppen. Nej usch, ge mig lite energi tack!

Nu är det ingen höjdare att vara gravid längre, tungt & svårt att andas, halsbränna och ett humör som svänger mer än någonsin. Men jag ska inte klaga för det är inte långt kvar! Så det är värt allt besvär, för snart är våran efterlängtade son här! :D<3

Nej, ska kolla om ramen torkat nu, sen ska jag lägga mig & läsa klart de sista 20 sidorna i "gömda", sen blir det att fortsätta med "asyl" :)

God natt :)
/V


ps: Lillkillen verkar vara en jäkel på det här med att träna andningen, för han hickar nästan jämt och ständigt där inne av allt vatten han drar in i lugnorna :) Tycker lite synd om min lilla ängel, men mysigt att känna han så tydligt där inne i maggen :)<3

Kommentarer
Postat av: Angelica

Kämpa på Victoria :)

2008-04-07 @ 00:44:58
URL: http://Angelicahl.blogg.se
Postat av: Linda

Oh vad mys med bebis.. Ja min bebis är ju snart redan 7 månader fattar inte vart tiden tar vägen. Önskar så att man kunde få vara gravid jämt & föda barn.. Älskar att föda barn...

2008-04-07 @ 11:35:36
URL: http://trebarnsmamma.se
Postat av: Anna

Åh, sista tiden ÄR jobbig och det är okej att klaga. man är stor som ett hus och allt är kämpigt. Tycker att du är jätteduktig!
Hihi, Isadora hickade jättemycket i magen. Det fortsatte utanför magen också. Liam kanske också blir ett hicke-barn! :]

2008-04-07 @ 18:06:08
URL: http://annadite.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0