Berusad?


Ja som ni säkert redan förstått så är det nog något som inte står riktigt rätt till med min lilla skalle för tillfället.

Jag känner mig förbannad, förvirrad, upprymd & näst intill berusad! :S
Var likdant igår, la mig ner på golvet i lägenheten & började beklaga mig för älskling om hur synd det var om mig. 2 min senare satt jag i sängen & hoppade av lycka.

Såhär illa har nog mina humörssvägningar aldrig varit!

Jag måste gå & göra något annat nu, innan jag blir galen på datorn & mig själv.

/V - vart ska det här sluta?

Kommentarer
Postat av: M i m m i s | D e s i g n

Graviditetshormonerna spökar :) men håll ut, det är snart över! Hoppas allt är fint med er o bebisen annars. Kramkram

2008-04-11 @ 09:38:46
URL: http://mimmisdesign.blogg.se
Postat av: alski

du är sötälskling:)

2008-04-12 @ 15:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0