:)


Vädret gör mig toklycklig! :D

äntligen är våren här på riktigt och sommarn inom kort, kan det bli bättre?
ja det kan det, för om 15 dagar är våran lilla kille beräknad att komma och om ca 1 & en halv månad är det studenten för hela slanten!


Jag har precis moffat i mig en stor skål med makaroner och ketchup, att något så enkelt kan vara så gott haha! Kanske har och göra med att jag just nu äter i princip vad som helst och är hungrig jämt, men inget jag klagar över :)
Äta har faktiskt alltid varit lite av en hobby för mig, believe it or not.

Idag ska jag leka med Jessica, dvs om hon bestämmer sig för att vakna ;) hehe nejdå. Jag ska inte klandra henne, jag skulle nog kunna sova hela dagen om det inte var så förskräckligt varmt i lägenheten, trots att fönstrena står vidöppna. Men vad gör det när det är strålande solsken ute? Absolut ingenting!

Nu ska jag lägga mig bredivd älsk i sängen och pussa lite på honom så att han kanske kliver upp någon gång!
Därefter är det hög tid för en dusch.

/V

Känner mig dum och elak och bara allmänt knäpp som håller på såhär, men jag vet att jag har anledning till det och jag hoppas att du kommer förstå. Jag vill att det ska fungera, tro ingenting annat. Men det ser inte särskilt ljust ut just nu :( ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0