Förbaskat


Just nu känner jag mig himla missnöjd med vissa saker.

* Jag skulle vilja ha tillgång till en fungerande kamera så att jag kunde ladda upp bilder titt som tätt på magen, mig, icchay & lägenheten. Men har tyvärr inte det.

* Jag skulle vilja ha en lägenhet på mer än 28kvm där vi skulle slippa att sitta vid ett lågt soffbord & äta våra måltider

* Jag skulle vilja ha bebis här hos mig nu, jag blir galen på denna väntan!
 
*Jag skulle vilja vara duktigare på att ta tag i mitt plugg så att jag hinner klart med allt till studenten.

* Jag skulle vilja ha en bättre relation till mina vänner, känner mig sorligt ensam till och från. Mitt eget fel I guess.

Ja skulle väl kunna lägga till ett hundratal saker till, men känner att det blir lite väl patetiskt & tragiskt.
Meningen med detta inlägg var ju trots allt ingenting egentligen, mer än att jag vill uttrycka hur hemskt synd jag tycker om mig själv till och från.
Sorgligt med tankle på att jag är väldigt lyckligt lottad och har de bästa som jag kan tänka mig, en underbar pojkvän, en underbar familj & en underbar liten pojke i magen<3

Så förlåt för denna taskiga inställning.
/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0