Förlåt


För att jag är sämst på att blogga och för att jag är sämst på att höra av mig och verka engagerad.

Just nu finns det i princip bara en sak som cirkulerar i min skalle och det är den stundande förlossningen och att äntligen få träffa våran underbara son.
Jag vet att jag har blivit extremt dålig på att höra av mig till mina vänner och att ta mig tid att umgås med er, men jag hoppas att ni förstår och inte är alltför sura på mig för det.
Det finns ju trots allt en ganska bra anledning till varför.


Senaste dagarna har hur som helst varit bra :)

Är extremt trött i kroppen och hatar att röra på mig för mycket, men annars fungerar allt finnemang!

Igår
var jag hemma nästan hela dagen och tog hand om min stackars magsjuka fästman, på eftermiddagen bar det iväg till matlagningen, för sista gången.

Idag
har jag följt med Jessica till barnmorskan och bad henne lite snällt att känna på min mage i fall lillen kanske hade bästämt sig att fixera sig ännu. Och det hade han inte, men enligt henne så ligger han "ruckbart" nu, vilket är betydligt bättre än rörligt så det kändes jätteskönt!
Hade det trevligt, men extremt varmt på stan tillsammans med Jessica och efter tag även hennes kompis Emelie :)
Jag och Jessica gick till sveaplan för jag ville hitta en skötväska inne på barnens hus, men hittade ingen bra så tog bussen hem till Viptorp där pappa hämtade upp mig efter en kort stund.

Nu sitter jag hemma i kjula igen tillsammans med familjen och en tillfrisknande älskling :) Har grillat och kollat på talang ikväll och i morgon bär det av in till stan och sméloppan i hopp om att hitta lite billiga baby fynd! Därefter ska jag förmodligen hem till Mari och fira lilla Anton som fyller 1 år :)
Ska försöka peta in lite tid med Sara, Malin och Stina också hoppas jag!

image141

Nej, dags för att göra något annat :)


/V

Kommentarer
Postat av: jessica (nr1)

mjo, nog är du dållig på att höra av dig alltid!!!! ;)

2008-04-26 @ 00:08:31
URL: http://letmebemeee.blogg.se
Postat av: Angelica

Åh, så ni vet att det ska bli en kille? var det en självklarhet att titta det?

2008-04-26 @ 08:49:33
URL: http://Angelicahl.blogg.se
Postat av: Trinidad

Gud vad kul att bebisen snart är här.
Ser fram imot och se bilder (om ni nu väljer att sätta upp bilder på guldklimpen).

2008-04-27 @ 15:30:16
URL: http://www.exclusive.blogg.se
Postat av: jonna - en sån där ung mamma

haha, jag kan inte läsa din blogg längre utan att börja gråta. Snart dags, och jag är så avundsjuk! :D

2008-04-28 @ 09:24:29
URL: http://jonnalantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0