Fredag :)


Underbara, fantastiska, härliga dag! :)

Just nu sitter jag här med beslutsångest om jag ska pallra mig till skolan eller ej. Är fortarande inte klar med tavlan, blir galen! :(
Dessutom är det betydligt roligare att vara där och umgås med Sandra än & sitta ensammen här & tråka.
Men, orkar jag göra mig i ordning? det är frågan...

Idag är det ju som sagt 20-års firande av Angelica, jag ser fram emot det mycket! Kan dock inte vara med och bowla med de andra, tror inte att det är någon höjdare när man är gravid i 9:onde månaden :P men är ju kul att kolla på och bara umgås!

Solen skiner som attan ute och fåglarna kvittrar, jag älskar våren!
Så fantastiskt att våran lilla bebis kommer komma nu snart, på denna underbara årstid :)

Ne, nu ska jag duscha av mig och sätta fart, vill inte sitta instängd här hela dagen!

/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0