Gömda


Legat i soffan här hemma i kjula nu i en dryg timma. Mår jättekonstigt, känner mig helt orklös och utmattad. Orkar knappt röra mig. Usch!
Var meningen att jag skulle ta bussen till stan vid klockan 13 som sagt, men kände att kroppen inte orkade.
Känns jättetrist för jag ville verkligen in till stan och träffa Jessica, men jag ska fortsätta vila lite och se om jag orkar komma framåt kvällen istället.
Jag hoppas hon inte är besviken på mig :/ känner mig dum, men kan inte göra så mycket åt saken.

Ligger och läser boken "Gömda" kan verkligen rekomendera den, tycker faktiskt att alla borde läsa den. Verklighetsbaserad och fruktansvärt hemsk, blir så tagen av allt som händer i den så nu känner jag mig nästan ännu sämre. Ändå kan jag inte lägga ifrån mig den, så jäkla spännande.
Gör som jag föreslår och läs den om ni inte redan gjort det!

image98

Ska återgå till soffan och täcket inne i vardagsrummet, ska väl försöka vila lite tror jag.

Hoppas eran dag är bättre än min har varit hitils :)
/V

Kommentarer
Postat av: Theres

Du borde läsa azyl som är fortsättningen & sen mias hemlighet som handlar om va som hände sen och mias systrar :)

2008-04-02 @ 17:55:27
URL: http://theresalexandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0