Här var det plugg på G :)


Just nu känner jag mig faktiskt riktigt nöjd med mig själv. Har lyckats åstakomma plugg både idag & igår, har lämnat in två relativt stora uppgifter, vilket känns enormt skönt!


Dagen har spenderats till en början i skolan dit jag släpade med mig min kära Jessica :) Åt lunch i matsalen tillsammans med Therese och Sandra och sedan satt vi inne på bilden allihopa medan jag höll på med min tavla som bara vägrar att bli klar!

Efter det drog jag och Jessica ner på stan till "Addes mackbar" ;P han var snäll och bjöd på gratis kaffe och glass :)
Älsk kom förbi efter ca 1 timme och vi begav oss till fröslunda för att skriva på  faderskapsfastställelsen. Gick finnemang :) Efter det ner på stan igen, in på Java för att försöka vinna lite pengar, men icke. Vi tog ut lite av mina enstaka stålar för att unna oss kvällsmat på corner ;) Det du THERESE! haha ^^

image136


Nu har jag precis pluggat klart för kvällen och funderar på att ta mig ett glas o'boy och en macka :) Sedan blire OC för hela slanten!

Imorgon stannar jag hemma, har tvättstugan hela dagen och ska försöka få Sandra hit för att hålla mig sällskap!

Nej nu somnar jag snart, har tillbringat alltför många timmar vid datorn nu.

GOD NATT :)
/V

Kommentarer
Postat av: GUD

har verkligen haft toppen mysigt med dig i dag!!!

2008-04-15 @ 22:31:53
URL: http://letmebemeee.blogg.se
Postat av: Angelica

OC är grymma

2008-04-16 @ 08:03:53
URL: http://Angelicahl.blogg.se
Postat av: Klara

En fråga bara;
Är erat barn planerat?
lycka till med allt!:D

2008-04-16 @ 08:49:22
URL: http://sinkinglikestones.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0