Hundra år sen


Har varit jättedålig på att skriva & dessutom har ju blogg.se inte fungerat, men nu så! :D
I'm back in the game haha



Kan ju berätta lite kortfattat om helgen,

Var med Sandrafredagen och strosade runt lite, åkte sedan till lägenheten och tog det lugnt. På kvällen var det planerat att jag & Stina skulle ha myskväll med tacos, så Sandra blev inbjuden och även Jessica L kom över, hemskt trevligt måste jag säga! :) Tack för en mysig kväll!

lördagen åkte jag & Sandra ner på stan, hon åkte till strängnäs & jag passade på att ta en buss hem till kjula & stanna där i några timmar. På kvällen återvände jag hem till lägenheten & myste med älsk <3

Söndagen var vi på husvisning jag & fam Palm/Karlsson, dvs, min mor, far & lillebror. Åkte och handlade lite mat till mig & älsk och åkte hem en sväng till farfar & farmor :)
På kvällen åkte vi med hem till kjula & myste med god mat tillsammans med familjen.

Mysig och trevlig helg måste jag säga!



Gårdagen var jag med min Måne på lunchen, strosade runt på stan och hade det trevligt under hennes håltimma. När hon skulle återvända till lektionen så var det dags för fika tillsammans med Sara St, eller ja, blidde väl inte mycket till fika eftersom jag var hungrig och ville ha Mc'donalds ;)
Gick omkring lite på stan och hade det trevligt.
Riktigt mysigt att träffa henne eftersom det inte blir särskilt ofta :)<3


Idag var jag duktig och pallrade mig till skolan, träffade Sandra & Therese, käkade äcklig skolmat och satt på bilden i en dryg timma för att måla på tavlan som aldrig vill bli klar.
Efter skolan gick jag till eskil och umgicks med Sara Måne, hon var söt och bjöd mig på en skagenmacka inne på kungsörsbagarn :)<3

Efter några timmar kom mamma & hämtade mig och vi begav oss till växtriket, var tvungen att handla nya växter till fönstret eftersom våra är tvätdöda.
Svängde in till Jysk också där man Stötte på Jessica L, utanför toaletten^^ haha vilket sammanträffande, två kissnödiga gravida kvinnor ;)
Bestämde att vi skulle ses imorgon & hon var söt & ville bjuda på tacos eftersom hon blev bjuden i fredags & man kan ju knappast säga nej till god mat & trevligt sällskap! :)

-

Nu måste jag springa & kissa, trycker på som attan ^^ haha

Jag & lillkillen mår för övrigt bra, han sparkar mamma riktigt taskigt i revbenen till och från och tumlar runt där inne så att man nästan tappar andan, dessutom hickar han som en tok ;)
Vilken tur att jag älskar honom obeskrivligt mycket ändå<3

Går in i vecka 36 idag, alltså är det bara dryga månaden kvar tills han är beräknad, jag längtar!!!

Nej men ha det så gott :)
/V



Kommentarer
Postat av: jonna a.k.a luddes mamma

inte långt kvar nu, fasen vad kul! :D

2008-04-01 @ 23:17:46
URL: http://jonnalantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0