Kjula


Hemma hos familjen i skogen sitter jag nu :)

Denna dag har väl inte varit någon höjdare, alla i min närhet har varit trötta & grininga, inkl jag själv.
Åkte i alla fall till Willys tillsammans med pappa & mormor, vi handlade för dryga 500 kr, men fick massor så det kändes bra :)

Efter det åkte vi till barva & släppte av älsk hemma hos Annika, där han, hon & Morre skulle repetera.

Kom hem hit och började måla den träfärgade ramen vi köpt till tavlan, svart.
Blir skitsnyggt :) Väntar på att färgen ska torka sen är det bara & sätta ihop allt & upp med det på väggen ovanför sängen!
Ska försöka skrubba vaggan också, ska ju som sagt ha den istället för spjälsängen, till en början.
Får se om det blir av ikväll eller imorgon.

Kommer åka tillbaka till lägenheten runt luch i morgon, måste försöka ta mig till skolan också för att få tag på en psykologibok, ska nämligen ha prov på onsdag!

Ne nu blir jag nästan trött i fingrarna :P

Trevlig kväll!
/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0