Körslaget och calzone


Sitter och halvkollar lite på "körslaget" just nu, ganska bra :)

Dagen blev inte alls som planerat, givetvis, vart långt ifrån så mycket pluggande som jag tänkt mig. Hatar verkligen mig själv för att jag är så förbannat dålig på att ta tag i det, får nästan panik. Usch.
Aja, saker & ting löser sig alltid på ett sätt, eller ett annat.

Har varit supersugen på snabbmat hela dagen och bönat och bett de flesta om att följa med mig ner på stan för attt käka hamburgare, fick inget napp direkt. Blev så att jag & älsk köpte varsin pizza här i viptorp istället. gott!

Imorgon ska jag verkligen försöka få lite mera plugg gjort. Sen måste jag komma ut i friska luften om det är lika fint väder som det vart idag. Blir galen av att bara sitta inomhus en hel dag!

Slumrade till i sängen en stund nu på eftermiddagen/kvällen och vaknade av förvärkar. Gjorde förbannat ont i magen i ca 20 sek och sedan gick det över, somnade om men vaknade av att det gjorde lika ont igen. Gick över och sedan kom det inte tillbaka.
Men ändå, förvärkar, skithäftigt! :D

Nu ska jag krama lite på älsk och dricka lite mera cola, fy på mig.

Trevlig helg på er :)
/V

Kommentarer
Postat av: Angelica

FAN, jag missa körslaget.
Var det bra idag? vem åkte ut?

2008-04-05 @ 22:28:05
URL: http://Angelicahl.blogg.se
Postat av: Anna

Oh, det är så spännande att det snart är dags för dig! Vi får se till att ta en bebisfika när Liam kommit. :]

2008-04-06 @ 10:57:05
URL: http://annadite.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0