Kväller


Håller på och lagar mat, Sandra är här och gör mig sällskap :) ska kolla på "meet the spartans" snart, verka ju skitrolig ;)

image101

Det gick bra hos mvc idag, alla värden var bra och jag har gått upp ca 14 kg nu sammanlagt ^^ väger nu 69,7 kg.
Hon gjorde mycket riktigt UL och lillkillen låg med huvudet nedåt som hon trodde :) duktiga lilla älskling<3

Älsk har varit och spelat in ngn dokumentär och kommer förmodligen sova hemma hos Morre ikväll, därför är Sandra snäll och gör mig sällskap!
Hann träffa Sara en snabbis på stan efter mvc också, käkade varsin glass i det underbara vädret!

Nej nu ska jag gå & se hur det går för potatisen i ungnen!

/V

Kommentarer
Postat av: Robin

Var filmen rolig då? :)

2008-04-11 @ 12:28:10
URL: http://www.pappan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0