Litet uppehåll och inne i vecka 37!


Sorry för den dåliga uppdateringen!


Igår var det tänkt att jag skulle till skolan, blev dock inte så...
Vaknade omkring 9-tiden och hade sådär ont i sidan som jag har haft 3 ggr tidigare under min graviditet. Blev jätteorolig eftersom jag aldrig fått något ordentligt svar på vad det är.
Tog iaf en alvedon och efter typ en timma upphörde det.

Kom inte iväg till skolan, så både jag och älsk stannade hemma för han ville inte lämna mig ensam den sötnosen :)
Klockan 3 kom Sandra och hade med sig all psykologi som vi skulle plugga på eftersom vi skulle ha prov idag.
Vi satt duktigt & pluggade tills vi inte orkade mera ^^ haha

Idag har jag iaf varit i skolan :) skulle ha provet i psykologi halv 1, men vår lärare beslöt sig tydligen att inte dyka upp! Så blidde inget. Kollade på lite projektarbetsredovisningar istället och följde med Sandra & Therese ner på stan efteråt.
Therese åkte hem efter ett litet tag & jag & Sandra satt oss på Mc'donalds, fick en blodig hamburgare! Vart skitäcklad och Sandra fixade en ny åt mig, men åt den med lagom aptit. Usch, 57 spän åt pipsvängen.
Ganska illa när man har taskig ekonomi!



Nu sitter jag iaf hemma i lägenheten och älsk håller på & fixar potatisgratäng & citronkyckling:) ska bli riktigt gott!
Fick också reda på att jag kommer få ca 2200 kr tillbaka på skatten, alltid något! :D

Hoppas bara på att ett brev från försäkringskassan ska trilla ner i brevlådan snart också, så jag får besked om föräldrapenningen! Är ju verkligen inte lång tid kvar nu!
Är inne i vecka 37 redan :)

image108

Nu ska jag pussa lite på älsk & känna mig depp, haha ja jag vet att jag låter tragisk men har kännt mig nere hela dagen, kanske har med det äckliga vädret att göra. Vem vet!

Trevlig kväll iaf :)
/V

Kommentarer
Postat av: Bea wiggosmamma!

naw vad mysig mage

2008-04-09 @ 20:33:14
URL: http://beapettersson.blogg.se
Postat av: Angelica

Hoppas du rycker upp dig och känner dig bättre sedan, söt bild på magen ;)

2008-04-09 @ 22:06:34
URL: http://Angelicahl.blogg.se
Postat av: Angelica

Hoppas du rycker upp dig och känner dig bättre sedan, söt bild på magen ;)

2008-04-09 @ 22:07:09
URL: http://Angelicahl.blogg.se
Postat av: Anna

Har du ansökt om föräldrapenning via FK:s hemsida? Det gjorde jag och jag fick aldrig något besked om det, utan pengarna bara kom. :]

2008-04-10 @ 12:20:52
URL: http://annadite.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0