Lördag och lite halvdepp


Ja som ni märkt så har ju inte ,mitt humör varit det bästa den senaste tiden, vilket gäller även för idag.

Just nu sitter jag ensam hemma i kjula, kan inte komma hem till lägenheten eftersom älsk fortfarande ligger och spyr och jag vill absolut inte bli smittad!
Mamma och pappa är och firar en kompis till dom.
Och lillebror är väl hos någon polare, tror att han skulle komma hem om ett tag. Så då får jag i alla fall lite sällskap!

Dagen har spenderats en del i västerås, åkte dit tillsmamans med mamma för att köpa lite grejer på biltema och billiga nisses. Därefter käkade vi lunch på burger king, båda två blev rätt besvikna, mammas kyckling smakade gammalt får och min kletiga hamburgare var väl inget att hänga i taket.
Åkte vidare till rusta i folkesta för att köpa garn till mormor, men fick inte tag på det vi ville ha. Dessutom började jag få ruskigt ont i magen och kände mig yr, så vi åkte hem...


Ja och nu sitter jag som sagt här i min ensamhet, saknar älskling något så enormt! :( Har inte träffat honom sedan i torsdags förmiddag och kommer förmodligen inte träffa honom imorgon heller.. Så surt!
Jag som helst av allt skulle vilja krypa ihop med honom under ett täcke framför teven och mysa hela kvällen :(

Nej, nu måste jag springa & kissa känner jag, sen väntar täcket och teven!

/V

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ha en trevlig kväll :)

2008-04-12 @ 20:19:03
URL: http://Angelicahl.blogg.se
Postat av: Malin

SAKNAR DIG!!

2008-04-12 @ 22:28:53
URL: http://onlyandonlyme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0