Lovely days

image140

SOL SOL SOOOOL!

Sitter och käkar frukost och snokar runt lite. Ska om ett litet tag ner på stan för att möta Sandra och Therese :)

Gårdagen var mycket trevlig, spenderades till största delen med Jessica L, kom och våldgästade henne medan hon låg i badet och därefter begav vi oss en sväng till Marie som var söt och bjöd på vattenmelon och kakor, smaskigt!
Gick till gillbergaplan och tillbaka för att hämta Jessicas gardiner, pust och stön, så långt har jag inte gått på länge men konstigt nog så överlevde jag ;) Var nog mest för att jag blev bjuden på en glass när vi var framme haha.
Jag och Jessica fortsatte kvällen hemma hos henne med pommes och bearnaisesås, underbart!

Runt 11 fick jag galet ont i låren/ljumskarna och stog och gapa så Jessica blev livrädd stackarn :p Älski fick komma och hämta mig för jag vågade inte gå hem själv, den extremt låånga biten..

Trevlig dag hur som helst, tack Jessica :)


Nu ska jag sätta lite fart är det tänkt, skriver säkert mer ikväll!
/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0