Onsdag


God morgon :)

Har precis käkat fukost, youghurt med frysta hallon och müsli, gott!
Ska väl ta och börja göra mig iordning lite smått nu snart, ska ta bussen härifrån in till stan klockan 13 och därefter bär det av upp till Jessica L :)

Har sovit riktigt bedrövligt inatt, ont i kroppen, upp och kissa stup i kvarten och fruktansvärt ont i halsen :/ Vill verkligen inte bli sjuk! Har hur mycket som helst som jag måste hinna bli klar med nu innan lillkillen kikar ut :)
Åh jag längtar verkligen jättemycket!
Känns fortfarande overkligt att jag om en dryg månad kommer ha min lilla kille här ute i min famn, jag kan knappt föreställa mig att det är så det kommer bli. Det är så obegripligt stort och fantastiskt!

Och han skulle ju egentligen kunna komma vilken dag som helst nu, eller ja åtminstone om två veckor och det vore faktiskt inte fel ;) Hoppas verkligen att jag inte går över tiden bara, verkar jättejobbigt!

Nej nu ska jag läsa lite bloggar och sedan sätta lite fart :)
image97
/V



Kommentarer
Postat av: maaalin..

Äntligen får ja läsa din blogg. & shit vad tiden går fort. snart har du lillkillen hos dig :) Vad mysigt!! Kramis!

2008-04-02 @ 12:08:44
URL: http://malinsundkvist.blogg.se
Postat av: FIA

Guud vad underbart med barn =O =D Och vad ung du är =D

2008-04-05 @ 15:33:43
URL: http://whot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0