Plugg-lördag


Har bestämt mig för att ägna denna dag åt att, plugga.
Det kommer bli förbaskat svårt eftersom jag alltid levt efter att "aldrig plugga på lördagar"
Men eftersom jag numera är ledig jämt, så kan jag ju ha min lördag vilken dag som helst i veckan.

Nåja, ska försöka skriva en uppsats om buddhism och sedan göra lite etik. Vi får se hur mycket jag orkar/hinner med. Ska verkligen försöka ta mig i kragen och få det gjort!


Gårdagen var hur mysig som helst :)

Åkte till Ikea och inhandlade diverse saker, babykudde, babyfilt, tvättlappar, ljuslyktor, blockljus, värmeljus, förvaringsboxar, grytlappar, saftkanna, lakan, tavla, ram & lite annat :)
kalaset gick på dryga 300-, så det passade alldeles utmärkt!

Efter Ikea åkte vi hem till lägenheten, slapp tänka på att laga mat eftersom mamma var gullig och bjöd oss på Ikea som vanligt ;)
Vi slog oss istället ner i soffan med cola och nachochips och kollade på "talang"
Supermysigt! Efter sisådär en halvtimma insåg jag att colan höll på att ta slut, så när det var en kvart kvar till pizzerian skulle stänga så rusade vi ner dit för att köpa en ny, svindyrt, men ack så gott :)

En gravid kvinna i behov av cola är inte och leka med, lovade Icchay att ta pengarna från min egen kassa så vi slapp slösa av matpengarna, haha :)

Träffade Jessica på vägen upp till lägenheten igen också, så det var trevligt!


Nu är jag själv, älsk är och regisserar tillsammans med Morre och Annika!


Så, dags för lite plugg!


/V

Kommentarer
Postat av: maaalin..

skit fin tavla.. :)

2008-04-05 @ 17:47:21
URL: http://malinsundkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0