Seg i skallen seg i ballen


Är SJUKT trött, både i skallen & i kroppen
.

Kom hem för bara ett litet tag sen, har haft fullt upp hela dagen!

Gick upp strax efter 8 för att jag kände mig pigg(?) ja ganska konstigt, men så var det i alla fall :)
11 så hade vi tid hos barnmorskan, våran barnmorska var sjuk så vi fick en annan...
lyckligtvis så var det samma som vi hade på föräldrautbildningen, så det kändes ganska skönt!

Allt såg bra ut, har bara gått upp 1 kg sen senast, väger nu 70,7 kg. Vid inskrivningen vägde jag 55,9 kg, så ca 15 kg har jag alltså gått upp!

En sak som dock inte var lika bra, var att lillkillen inte har "fixerat" huvudet än, hans huvud är fortfarande rörligt vilket tydligen inte är så vanligt vid den här tiden...
Barnmorskan förklarade att om mitt vatten skulle gå, så skulle det komma jättemycket vatten och jag skulle vara tvungen att lägga mig ner om det gick, för annars finns risken att navelsträngen hamnar "i kläm" mellan hans huvud och bäckenbotten och då skulle han inte få något syre :/

Hur som helst, efter barnmorskan så åkte jag till skolan, käkade lunch med sandra & therese och var med dom på psykologin, fick tillbaka min uppsats och mitt prov. VG- på uppsatsen och G+ på provet så jag har chans till VG sa hon :) kändes jätteskönt!

Efter psykologin åkte vi ner på stan och sandra bjöd mig på pizza :)<3 stax innan 4 tog jag bussen till stålfors och matlagningen! Bestämde med Sandra att vi faktiskt får ta & styra upp något nån dag, så jag hoppas det blir så :) vore jättetrevligt!
Efter matlagningen var Johanna snäll och skjutsade mig ner på stan, enormt mycket värt i mina ögon eftersom min kropp är totalslut idag. Uhh.

Ner på stan och iväg till Eskil tillsammans med Jessica för att kolla på ES:2 ornas uppspel där älsk varit med och regisserat. Var ganska trevligt :)

Och NU är jag altså äntligen hemma igen, så skönt. Ska lägga mig i sängen med älsk strax och mysa, orkar inget annat<3

Imorgon är det 20-års firande av Angelica nere på bowlinghallen, ska bli jättekul :D

Trevlig kväll & för min del,
GOD NATT!

/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0