Skolan!


Japp, sitter i skolan. Följde med Sandra imorse, är ju ändå tvungen att bli klar med tavlan, kan ju inte måla på den hemifrån tyvärr :/

Hade det mysigt med min Sandris igår, käkade mat, eller aa jag käkade mat för pruttan är duktig och bantar så för henne blev det såndär ersättningsdryck eller vad det nu heter. Kände mig elak när jag satt där med massa mat, cola och kakor :P haha
"Meet the spartans" var väl sådär, förlorade väl hela vitsen för mig eftersom jag inte sett "300" ^^

Satt uppe till närmre 01 och pratade ut med S, var otroligt skönt att få ur sig allt och nu känns saker och ting mycket bättre. Jag hoppas verkligen att det kommer kunna bli bra igen :)

I eftermiddag ska jag till IKEA :D Wille och mamma ska med, och förmodligen älsk, beror på om han hinner sluta innan 4, för vi tänkte åka strax efter klockan 3.

Nej nu är jag trött i skallen, tror jag ska gå & ta mig ett glas vatten!

/V


Kommentarer
Postat av: stina

ja men det hör väll till, du ska nog känna dig tjock som en elefant :P thihi. skönt och höra att allt är bra! det är faktiskt bara bra med mig också, skönt att solen är på väg fram nu om dagarna, man mår så jävla mycket bättre med den framme :) puss

2008-04-04 @ 11:00:15
URL: http://stinalundstedt.blogg.se
Postat av: Robin

Aha, det stod i det här inlägget! :P

2008-04-11 @ 12:28:43
URL: http://www.pappan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0