Snart så :)


Ska jag äntligen iväg!

Har legat och läst och sovit nu i några timmar så jag känner mig faktiskt mycket bättre :) kommer ta bussen vid halv 6 härifrån.

Har försökt göra mig lite iordning den senaste halvtimman, men blir bara deprimerad. Håret går det verkligen inte att få någon som helst ordnning på, stretar åt alla håll och kanter, är tovigt och smutsigt! Ja, duschar jag på kvällen så är håret skitigt på morgonen och duschar jag på morgonen så är det skitit på eftermiddagen. Blir galen! Har varken tid eller ork att duscha hela tiden bara för att håret ska se fräscht ut. Suck.

Dessutom stör jag mig enormt på att jag blivit rundare i ansiktet, har alltid varit smal som en sticka överallt och självklart är det ju inte så nu när jag är gravid, men jag är nöjd med min kropp nu också. För det syns knappt att jag gått upp något, om man bortser från magen då ;)
Men ansiktet, det har minsann blivit runt! Usch och fy. Inte ens med lite smink kan man lyckas se bra ut.

image99
good old skinny days

Fasen vad jag klagar, haha.

Nej men nu ska jag borsta gaddarna och bädda sängen i mitt gamla rum, sedan är det snart dags att bege sig till bussen!

/V

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vi är gravida vi har all rätt till att klaga! ;)

Men ikväll ska vi moffa och känna oss tjockare, lovely! ;p

Hoppas du mår bättre sen iaf :)

Massa kram!

2008-04-02 @ 16:57:53
URL: http://strippedconfessions.blogg.se
Postat av: stina

jag såg dig häromdagen, men när ja hade gått förbi dig insåg ja att de var så ja vågade inte vända om igen :D haha hoppas allt är bra med dig? puss

2008-04-02 @ 17:15:12
URL: http://stinalundstedt.blogg.se
Postat av: Theres

du e alltid söt & de i ansiktet kommer försvinna sen de kanske bara e lite vätska :) tänk att du får någon bra för de ;)

2008-04-02 @ 17:51:49
URL: http://theresalexandra.blogg.se
Postat av: Trinidad

Svar: Man får klaga ;) Oj vad kul bara 4 veckor kvar ju :D Jag vill också ha en liten krabbat växandes i magen.. Lycka till med allt.

2008-04-03 @ 12:35:26
URL: http://www.exclusive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0