Soool


Så underbart med solsken! Trist att man inte har någon balkong som man kan gå ut & sätta sig på, har öppnat fönstren nu bara för att få in den friska luften :) hehe

image102

Fick skjuts hem av Therese och Tony, mycket snällt! Så nu sitter jag här & väntar på att älsk ska komma hem och därefter på att mamma ska komma och hämta oss för att fara till Ikea :) Har väl egentligen inget speciellt som måste köpas, men man hittar ju alltid något ;)

Stötte på min kurator Ellen strax innan vi gick ut från skolan, har inte pratat med henne sedan någon gång i höstas. Hon är verkligen hur trevlig som helst och det är mycket henne jag har & tacka för att lilla Liam ska komma till världen, blev jätteglad att se henne igen :) lovade att komma och visa upp lillkillen sen när han kommit, hehe :)

Nej nu ska jag försöka ta tag i disken från igår tror jag, så slipper den ligga & bli alltför snuskig!

/V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0