Underbara dag!


Nu känns det faktiskt bra, oron som jag hade i morse har lagt sig och lyckan över att det är så fantastiskt härligt ute har tagit över :)

Vaknade runt 11 och kollade på termometern ute i solen, 36 grader! Och inte var det särskilt kallt i skuggan heller, har suttit ute och käkat lunch och efter det la jag mig ner på på några madrasser på gräsmattan med täcke och kudde, inte en enda kall vindpust och inte ett moln på himlen! Så jäkla underbart! :)

Tänkte läsa lite i asyl men somnade som en stock, vaknade av att lillebror dunkade hög musik, snällt ^^
Ropade på älsk och han kom ut och vi låg och myste en bra stund :)

image138
(bild från i somras innan bullen i ugnen ;))

Ikväll ska vi förmodligen grilla och wille, jag och älsk hade tänkt baka något gott.


/V - Just nu känns livet bra härligt :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Fin sommarbild :)

2008-04-20 @ 20:07:24
URL: http://Angelicahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0