Värk & bristningar


Då var det dags för mitt dagliga klagande igen då.

Dagens problem är värk i brösten och bristningar...
Har haft jätteont i brösten till och från hela dagen och tycker att det är ganska underligt med tanke på att jag inte haft speciellt ont i brösten alls under hela min graviditet, trots att de växt en hel del.

Sen har jag nojat in mig på det här med bristningar (igen). Egentligen har jag väl inte särskilt mycket att klaga på, har inte fått några på magen så jag hoppas jag slipper det.
För de flesta som får bristningar på magen får väl det oftast innan vecka 37?

Hur som helst, jag har lyckats få bristningar på lår, rumpa och bröst. Vilket jag tycker är skitjobbigt eftersom jag aldrig haft en endaste bristning på min kropp...
Vet att de ljusnar & så, men känns ändå skitjobbigt & jag mår rätt dåligt över det till och från.

Aja, inget att bryta ihop över direkt, väntar ju på något underbart :)<3

God natt folket!
/V


Kommentarer
Postat av: Patricia

Hoppas du haft en riktigt bra fredag!
Godnatt, sovgott! :}

2008-04-11 @ 23:36:10
URL: http://PROMENADE.blogg.se
Postat av: LinnéaK

Hej :)
Tänkte bara säga att om du har tid å lust får du jätte gärna lyssna på mig, sjunger & spelar, i min blogg.
Ha en bra fredag!

2008-04-11 @ 23:40:31
URL: http://LiinneaK.blogg.se
Postat av: Anna

Jag fick inte heller några bristningar över magen, skönt det! (men tyvärr så kan de komma även sista tre veckorna). Men jag fick också några stycken på brösten, och två-tre svaga på höger sida på midjan. De bleknar rätt snabbt kan jag säga! Och jag gissar att dina kommer blekna rätt snabbt med tanke på att du kommer föda precis innan sommaren. Solen bleker bristningar jättebra! Men jag vet precis hur det är. Jag har nojjat skitmycket, speciellt de vid brösten. Men det går över.. :]

2008-04-12 @ 11:04:16
URL: http://annadite.blogspot.com
Postat av: jonna - en sån där ung mamma

jag fick bristningar på magen i vecka 23. i vecka 37 hade jag fått på brösten, låren, rumpan, i knävecken och på armarna också. Dom har inte bleknat särskilt mycket än, men jag hoppas dom gör..

2008-04-12 @ 12:28:48
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Postat av: älski

du vet att jag älskar hela dig va :)

2008-04-12 @ 15:44:14
Postat av: Angelica

Inte kul det där med brisningar, men som du säger.
"väntar på något underbart" ÅH VAD GULLIGT!!!

2008-04-12 @ 20:23:15
URL: http://Angelicahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0